09 July 2010

Salam Perpisahan En.Asnol :)




Video yang aku buat utk En.Asnol :)

En.Asnol adalah Student Affair yg tbaek penahh akuu jumpeee ^_^
Dia banyakk mbantuuu akuuu dlm pgurusan event..
Dia byk mgajar aku..
Di saat aku susah payah..menangis menanti rakan2 siapkan keje..
Dia disisi aku..ingat ? Waktu event screening dulu ?
Yang pd akhirnyaaa SEMUANYAAA aku buat sendiri..
Mereka hanya tahuuu tunding jari..heeee tp xperr
Hanya En.Asnol tahuu kesah sebenar..
En.Asnol cakap "Kalau dia tak buat,kita buat JANGAN tunggu dia untuk siapkan kerja itu"
Dan itulaa aku pegang sampai sekarang..walaupun dlm ASSIGNMENT..
Heeeeee...aku akan merindui diaaa..
Xdee laa lagi org yg bleh aku mgadu segala hal yg blakuu sepanjang aku di KLMU
Hope pengganti diaa .. boleh kamcenng nan student..
HOHO ~

No comments: