16 July 2010

Rasa macam2 :)

Banyak lak nk story since today aku xtido lagi :) HAHA . Mata dah macam Panda. Kepala pening . Org xtido hafal surah . Aku xtido belajar jadi stalker and hacker terbaik . Dan pandai sikit2 laaa :p

Tp kehebatan Nurin Natasha Adzham sgt aku banggakan..kerana aku dan shahir xdpt detect sape dia..dari FB pon mcm byk je akaun dia. Email aku pon dia xreply lagi HAHAHA. Ntahlaa knp la blog aku jadi mangsa ? Uncle dah anggap minah ni kawan aku..sdgkan aku lgsunglaaa xkenal minah ni..OMG!!

Errmmm harini gado terukkkkk sgt2 terukkk dgn FUAD . angin sawan apaaa merasuk diri dia ntah..tibe2 je . Yg atie lakk malas nk layan rajuk angin xbtul dia tu..xpsal2 buat dia marah lg.. hey stupid laa kau yg cari psal dlu . Kalau nak end up pon..juz go ahead laa..aku ada tanggungjawab pada pelajaran aku..slmt aku belum sepenuhnya pd kau.

Harini..member Seha btindak semcm..and Seha ada ckp..ade member dia merisik status aq from dia..hehhh ntahlaaa..org yg sama atau tak dlm fikiran aq..aq terima apa saja yg bakal aq lalui selepas ini..

Ape lagi yg tjadi arini ? ohhh lalala . tadi alip call :) . Thanks adk..bufday dia..so dia dpt call free..ahaha..klu x..xde dia nk call..nyampah :p .Ape2pon syg adik HAHA.

Ok nothing dh kot..juz skang kul 5:23 am Jumaat 16 July 2010 .. tlg kejut sy kul 12 ye..sbb ade tugasan BERAT perlu sy laksanakan nnt..ahahahhaa..main pas2 kejut lak yer :p

PLS PLS PLS laaa yer..tenks

No comments: