04 July 2010

"Peel" Luahan sebelum ke Maskara

Hey guys , ni ada sedikit luahan yg sempat atie buat dkt FB sebelum gerak pergi Maskara tadi..juz share if u xde kt my FB ^_^

Setiap orang ada "peel" masing2..
Ada yang gedik.Ada yang poyo.Dan ada yang macam2.
Aku tak nafikan..aku sendiri pon macam2..
Tapi kenapa kau harus MEMBENCI AKU?

Seolah2 kau tu tak de "peel" kau pulak?
Seolah2 kau tu semua org suka pulak ?
Heyy ! Aku sememangnya lebih rela dilayan begini
Daripada hari2 duduk bsama kau..
Hakikatnya kau benci aku..dan aku benci kau..

Heyy ! Kau tanyaa dan suruh mereka jujur dgn kau
SUKAKAH MEREKA DENGAN KAU ?
Biarlah aku mempunyai 5orang sehabat..
Tetapi mereka sentiasa di jatuh bangunku..
Aku bahagia macam ni ..

Kau nak mengutuk aku bersama mereka..
Kutuklaa sepuas2 hati kau..
Ada aku kesah ?
HAHA !

Kalau aku berubah sekalipun
MYSELF ! NOT URS .. SO WUT THE HELL
KAU NAK MGATA2 ?

BAIK SALAH..JAHAT SALAH..
BAIK JADI JAHAT JER !!

BTW GUYS , thanx sebab buat aku nampak pkara sebenar
AT LEAST Mood untuk aku perform malam ni dah sampai .


THANKS .

No comments: