04 July 2010

MASKARA 22 ...




HEY BURUK KAN?


Atie punn xsedar wajah berubah jadi mcmtu..
Terlebey feel :( . Atie buang segala masalah dlm performance tadi.
Atie buang segala kebencian Atie thadap org.
Atie buang segala tafsiran buruk thadap org..
Semuanya di Maskara22..

tO my ANTI .. Hey cakaplaahh aku burukkk
Aku sedarr.. heyyy aku gembiraaa
krn smgt anti2 aku..aku berjayaa kali ini
Tanpa kebencian kalian thadap aku..
Aku takan melepaskan geramm sebegini rupa..
Sehingga abg camera didepan..mgigil2 nk tekan camera :p
WAKA WAKA EY EY ^_^

Heyy to my friends dat elweys support me
Thanks guys . You are everything. You are my spirit.
HAHA :)

ps : Ni tambahan..ekceli segan sbb ToKRimau share my link dkt blog dia psal entry ni..haha so nk ckp la..semua yg braksi mlm tu tbaek..and sy jatuh chentaa paDa YAD BAND..ahakzzz ^_^

5 comments:

sinaganaga said...

i like

. said...

hebat.

Para Jamaludin said...

feel do. hehe. congrats.

Adinda Atie said...

hehe tenks 4 da comment ^_^

Anonymous said...

you're beautiful