21 July 2010

Mood Raya Aidilfitri 2010

Heyyyy :)

Jangan terkejut kalau masuk blog saya lagu raya berkumandang .
Sorry sangat , I need da mood for raya recording next week .
So dengan lagu2 raya ni mampu la menaikkan mood raya walaupun belum puasa kan ?
HAHA kad2 raya pun byk lg lum baca last year punyer .. Heee busy laa
Tahun ni saya balas :p
HAHAHAHA semangat rayaaaa pulak :p

Memo utk MEREKA .

Aku tahu jika ada yg mbaca .. aku akan dhentam .. dicemuh .. maybe itu dari negative side aku . Alang2 page aku ni dah berlagu raya , aku mgambil sedikit mood raya utk memohon maaf pd semua yg terlibat . Ya aku tahu , aku dah dibenci .. ada yg meluat ..setiap insan tak lari dari mbuat silap .

Aku tanak explain apa2..aku hanya ingin mohon maaf pd semua..bak kata Akeem "raya dah dekat..baik bermaafan dari masing2 tak sempat" .. ermmmm..aku dh lama nak lakukan..cuma aku masih dibayangi dgn ayat "Mintak maaf konon , tayah tunjuk baik la" ... Ermmm tapi hari ni..aku pun tak tahu hidup aku sampai bila.. aku menyusun 10 jri aku mohon ampun dan maaf pada semua . Kalau aku masih dikatakan tunjuk baik ,takperlaa mungkin 1 negatif aku telah menutup 10 positif aku :) Biarlah ALLAH yang menentukannya .

Kalau anda terasa saya sdg mohon maaf dgn anda..yer memang anda saya maksudkan .

No comments: