06 September 2010

Baru 20%

Hey guys :)

Nak nanges wuuuu :( . Ekceli sedih sgt Ramadan akan berakhir..dan jujur aku ckp..aku xsedia ape pon..sbb aku xde duit..ermm ni pon baru abes buat kuih raya..2jenis baru..mulanya ingat xnk buat..tp mama dpt bonus kerajaan rm500..dosa lak klu xsambut lgsung syawal kan..at least adelaa sikit..

Baju raya mmg xde and xsempat pon nk tempah pon..so sbb raya ptama keje..its ok for me xde baju..tp for mama? Ermmm aku spttutnye dh ade duit utk beli mama baju baru..or maybe sehelai tudung :( Tp aku sdiri pon beli tudung gne duit mama..gaji xmasuk lg..xpe kan aku beli lbt?wlaupun seminggu lepas raya..aku arap sgt dpt belikan mama sesuatu..dh lamaa xbeli utk mama..dlu time darjah 6..aku hadiahkan mama bantal love..tp skang xde ape2 pon aku bg mama..

Lepas ni..gaji aku..aku akan pastikan mama dpt jgk..dh byk mama bkorban utk aku..19thn..dia sorang yg myiapkan segalanya utk aku..bjaga utk aku..dia sorang je..wlaupun raya thn ni berbeza..tp hati aku tetap sama..

Arghhhhhhhhhhhhhhh............

No comments: