14 September 2010

Gua sedang mereng -_-

Gua sedang mereng sangat2..
Gua rasa Gua takde pakwe..sedangkan Gua ada..
Gua jeles tgk kapel2 beli tiket wayang :(
Gua xboleh buat mcmtu..sebab pakwe Gua jauh..
Gua suka dimanjakan..dulu abg angkat gua selalu manjakan Gua.
Dia belai Gua..gua suka..gua rasa ade org sayang gua..

Tapi skang susah cket..Heee
Gua rindu time kapel dgn lelaki sial A.S.R dlu..
Sebab dia paling paham apa Gua nak time kapel..
Heeee.....Gua kadang2 rasa macam single pon ade..sebab pakwe Gua xpenah ckp phone dgn Gua pon..

Perempuan mana laaa sanggup kuatkan hati macam Gua?
Ade tak ? sudahhlaaa lu orang..BF tak balas sms 15minit pon dah merajuk
Inikan lu nak jadi macam Gua.Lu parah der..
Lagi2 Gua ade dugaan dari seorang laki lain..
Tapi Gua kuatkan hati..Gua ade pakwe..
Yer pakwe je bukan suami..tapi laki tu..ade awek jugak
Gua tanak jadi pemusnah..so Gua terpaksa ingatkan diri sendiri
Gua ade BF..HAHA..

Gua sangat mereng skang ni..
Sebab hati Gua dah remuk pecah belah..
Tak tahu nak parking dekat mana..
Ermmmmmm

1 comment:

mrlola91 said...

sekurangnya ko tau die syng ko walaupun ko jaoh, xmau jadi mcm aku, kuar dating bila mlm n bila dia nk die datang, bila x aku 'menjanda" jer lah...:D so b'syukurlah ya pada owg yg ada dcc kita.. sambil tu njoy melayan karenah manusia di bumi nie..:D