19 September 2010

Cerita Kawan FB di tempat keje

Wowww pecah rekod dah 4hari tak post..aduh busy la..harini free sbb xkeje and esok dah start kelas..lepas ni amik shift petang je stiap ari..ahakz :)

Kes pertama di hari raya pertama..


Semua orang kecoh "eh isma la..isma.." sekali bila aku toleh depan..la customer aku rupenye isma..ahaha :) Kak Isma AF tu..dia dkt situ no wonder laa lgpon dia jiran aku..haha berbaju raya lengkap mereka sekeluarga tu..tgk citer Senario..time tu aku dkt Candy Bar..

Kes kedua

Customer : Hyeee cik adik comel..bg sy combo 3..
aku terus toleh depan..ahah shitto kawan sekolah aku dlu..nami adik kpd kakak angkat aku dlu..ahaha :) Dia dgn awek dia nini..ceyh..cute je drg..ahah

Kes Ketiga
Customer : ahh dik..bg resident evil normal nye..5:30 ni..couple seat 1..normal 1..
Aku dh pelik terus toleh kedepan..HAHAHA RODI KRISTAL siottt..aha..tercengang aku..tp sbb nk tjuk profesional time keje..xde tindakan yg aku amik selain dr tsenyum seorg diri sampai kt umah HAHAAH

Kes Empat
Geng2 time Darjah 6 dlu..ramai2 dtg candy bar..ehh fatimahh la..HAHA skalik drg pegi kaunter lain..bengong tul..

nGEehhh2 kesimpulannyeee..keje kt sni..mcm2 org sy jumpe..I LIKEEEE :)

And semalam ade berlaku satu kes yg sgt lawak..

Customer tsebut merupakan 2org lelaki..agak maskulin..otak aku ni maskulin je gay..so bile dia mintak tiket..aku tanye nk couple seat ke..muka drg tkejut..terus aku..ehhh sorry2 maksud sy pukul berapa..HAHAHAAA

Tp mmg drg Gay pon..mcmla aku xtawuuu :p HAHA

1 comment:

Murni aimi marlina said...

wow rodi kristal..xmintak begamba ke hehe