05 September 2010

Selamat Hari Raya


Selamat Hari Raya buat semua rakan taulan yang baru dikenali mahupun sudah berabad ku kenali. Tidak lupa buat KELUARGA tercinta (tayah tag..pagi raya kita jumpa oke ) . Buat tenaga pengajar yang sentiasa bersabar dengan saya sepanjang tahun ini. Melayan kerenah manja + gedik saya kadang2 kan . Terima kasih .

Buat BFF (u guys know who u re) , maaf kerana sering menyakitkan hati kau..ketahuilah kerana kau BFF aku,kau masih kekal berkawan dengan aku. Yeah aku tak sempurna seperti kawan2 kau yang lain kan..tapi aku sayang kau .

Buat my GAYBOY (u guys know who u re) , atie mintak maaf kalau ada terkasar dengan korang..ada tkutuk lebey2..ketahuilah sometimes atie moody dgn sorang GAY je..tapi tempias kat semua HAHA..sorry oke :)

Buat ABANG (u guys knw who u re) , I miss u so much..rinduuuu nak macam dulu .. tapi atie tahu sukar utk kita jadi mcm dlu..abg dh benci atie..atie kuat jeles..atie suka jeles xtentu psal..atie suka ckp bkn2..tp atie ckp bkn2 pon sbb atie syg abg..kalau boleh..nobody can be ur lil sis..just me!!..tapi xmgkin tu..sbb abg pon ade kebebasan jgk kan..MAAFKAN ADINDA

Buat AKAK/ SIS , sorry sbb being tlalu manja sometimes..ouhh sorry sbb kengkadang jd DRAMA QUEEN kan..ahaha..yerlaa kdg2 bengang gak..org nk bgurau..kena marah..bile org sedih..time tu korang nk bgurau..ahahah :p Ape2 pon I love u guys..

No comments: