01 September 2010

Saya mula sayangkan awak :)

SHAHFUDDIN HUSIN :)

Saya mengaku masa kita masih di awal perkenalan..
Saya belum sepenuhnya myintai awak..
Sebab saya rasa tak biasa..baru 3 hari..
Awak dah bersayang..berjiwang segala bagai
Saya takut saya akan kecewakan awak..
Tapi sejak kes yang kita gado tu..
Saya belajar sayangkan awak..
Dan sekarang saya betul2 sayangkan awak..

Walaupun awak kedekut kredit..
Tapi takpe kita still leh online..
Walaupun awak malas pegi sekolah..
Tapi takpelaa..janji STPM awak buat btul2 oke?
Walaupun kita belum jumpe..
Tapi takpe..selagi hati kita berdua jujur dan ikhlas..
Saling mpercayai..tak jumpe sampai dah nak kawen pon xpe :)
Saya xkesahhh..sbb syg sy krn diri dan sifat awak
Bukan krn fizikal , suara .. smua tu..

Saya takesah ape org nk ckp psal kita
Sbb saya sorang kenal awk..
Saya kenal spe syg sy :)

Oklaaaa :)

No comments: