20 September 2010

Semester 5 ....

Semester 5 akan bermula sebentar je lagi
Aku pon tak tahu apa prasaan aku ni..ade lg 3sem
Tapi Sem 5 ni pon aku dah takuat..
Aku dlu dh tgerak nk bhenti belajar..
tp rakan2 and junior2 yg terus berada dkt sisi aku
Utk buat aku terus berusaha..abaikan segala racun dan duri
Yang sentiasa ada dlm sesuatu perjuangan tu..
Tp kalau dlm satu kehidupan tu
mempunyai 3madu dan lainnye racun duri..
Kuatkah aku utk teruskan kehidupan tu ??
Aku xtaww aku mampu kuatkan diri atau tidak
Lagi2 sejak mula keje..
Aku mcm dh xkesah..
aku ade diploma ke tak..
keje fulltime pon..basic dh RM1000 lebey..belum masuk sales n part time
Utk aku yg hanya perlu tanggung idop aku n Mama..
jumlah tu dh tlalu cukup buat aku...
Tp ntah knp ... kdg2 prasaan aku ni berlawan sesame sdiri
Aku perlu ade diploma utk teruskan minat aku..
dan kdg2 aku terasa mcm minat aku ni dh lebur..
Yerlaa hampir 3bulan meninggalkan production..
Aku mcm dh lesu utk teruskan perjuangan..
Dan sejak aku gaduh dgn artis Gay tu
aku rasa mcm xde sebab aku nk masuk dunia seni ni
dlu yerlaaa kan..tgedik2 nk follow kehidupan dia..HAHAA
Arghhhhhhhhhhhhhhhhh giler..aku perlu teruskan perjuangan ini
Walaupun aku perlu melalui duri2 yg tajam..
Dan racun yg berbisa..

Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh jadual sem ni pon dh buat aku stress
Slmt laaa dkt tempat keje ade yg akan mhiburkan aku..weeeheeee

No comments: