22 September 2010

MEET "HER"

Entry ni mgkin difahami oleh insan2 tdekat sy saje ..

Since hari pgakuan AKU pd DIA..thn lalu
aku dgn dia lgsung xbtegur..
Kami jd asing..Kdg2 ego dia dtg..
Kdg2 ego aku dtg dan mbuatkan kiteorg mmg xbtegur
Walaupun lalu sebelah2..and mata jarak 5inch je..
Still xbtegur..
Hari ni baru aku terasa yg aku menemui dia..
Kami mgucapkan RAYA..bual cket..tp xlama..
Sbb dia dgn kwn2 dia..
Aku dgn kwn2 aku..
Selalu dh tserempak mcm td..tp ntah ape psal
Hari ni dia bsuara..dan ego aku pon jatuh..
Aku tibe2 rasa rindu hubungan kami yg dulu..
Kiteorg boleh pegi mn sjeeeeee bsama..
Kiteorg boleh msg ape sjeeeee bdua..
Borak ape sje..tp sejak kebodohan yg aku mulakan
Semuanya BERAKHIR begitu sje..

Mungkin hari ni adalah pmulaan segalanye..
Aku rindu dia yg dulu..
Harap dpt jd mcm dlu..
Dan aku harap.. aku masih mcintai LELAKI
HAHAHAAHAHAHAH...

No comments: