03 October 2010

2 Oktober aku..

2 oktober 2010 sangat mencabar buat aku..HAHAHAH..

Seawal 12pagi aku diculik oleh makhluk yg bnama Emma Lina , Cik Asilah dan kekasih hatinya..mereka lapar dan aku menunjukkan arah kedai makan yang masih buka pada waktu itu.Kami makan kami lepak dan pulang sekitar jam 3pagi. HAHA gambar di FB..

Aku juga sempat menyiapkan video ucapan hari lahir buat abang tersayang KIM HASSAN, Happy Birthday abang..video di FB :)

Lepas tu aku tido dan jam 12tgh.hari kembali beraktiviti..aku ke Bangsar mengambil kakak'ku pulang kerja dan kami terus pergi ke Langat..open house sekaligus dgn majlis makan kambeng..MUHAHAHAHAHAAHAH..jam 3 pulang sebentar..solat..

Dan terus bgerak ke Sri Melaka rumah kakak ku..jumpe family2 lain disana..makan2..xsgka kakak aku pandai masak..tp mama masak lg sedap :p HAHAA..ada la sikit sesi bgambar..ahaha..abg ipar aku perli aku sbb time 1st raya aku keje dan tak bgambar...

Seterusnya kami ke rumah Nyah Cik..area umah aku je..weee rumah dia besarrr gilaa..tp aku xkenal kezen2 dlm tu..sbb dia agak bjauhan connection tu..hahahaa..ouh agak tak adil disini sbb abg sedare aku yg dlahirkan pd 1985 masih dpt duit raya..aku xdpt pon...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa..ahahah

Terus aku bgegas ke Shah Alam..meredah jam dan sesat..Frinjan..woww cool aku merepek je..HAHAHAHA..dkt kertas bunyik lain..dkt mic bunyik lain...pengajarannya..aku perlukan didikan ROZINOR RAZALI..hahahaha :)

Gambar semua dkt FB..malas nk ltk cni...tq

No comments: