28 October 2010

Memang macam ni eh ?

Wuut wuut :)

Ok alkesahnya aku tak tahu bpe byk entry aku dh melalut dlm bulan oktober ni..tp ada yg sudi baca..terima kasih bebyk :p

Aku ada sedikit cerita nak dikongsikan..it's about LOVE and FRIENDS..aku ada beberapa insan yg aku AGAK SAYANG n AGAK CARE jgk la kan..and aku xpenah kesah bile thn dorang nk bcinta..or dgn siapa..sumpah aku tanak masuk campur..sbb aku bkn jenis tu.. "oh ko dh kapel?bile..spe?" No..aku lebey menunggu org tu cerita sdiri..if dia tanak cerita tpulang pd dia..sikit pon aku xsentap..janji bile dia ckp "harini happy sgt" aku dh cukup faham..dan aku happy bile dia happy..

Tp knp bile kau CLASH ? kau perlu cari aku ? Knp kau xcari insan yg kau cerita time kau start kapel semua tu ? Tp aku ni selamatla jenis terima je..tp aku nak layan pon mmg xreti arr..sbb aku xtaw kes 1 sampai kes 10..bile aku xlayan..kau mula cerita pd yg lain..dan mereka btul2 prihatin pd kau..ok fine .. mmg aku xprihatin.tp kau shud know da reasons kan ?

And aku dh byk kali tgk LAGAK kau..bile masalah2 camnie timbul dlm idop kau..kau akan mula la nak tunjuk keinsafan kau..kau suruh kwn2 kau insaf..Yeahhhh dats da gud thing..but 2months later ? kau ckp dgn aku balik "sedihlaaaa clash" .. then kau tjuk keinsafan kau balik ? Benda ni bkn benda main wehh...

Aku tahu aku sdiri tak baik lg..aku sdiri masih mcari2 jln benar..jln lurus..tp tak salah aku nk menegur...bile aku ckp dgn kau..kau diam..entahla..

Tpulang pd kau..aku pon dh malas..

ps : kpd yg TERASA..

No comments: