03 October 2010

Eleh ! Ingat kau ensem !

Grrrrrrrrrrrr bengangnya aku !

Ok aku rasa aku dah single kot ? Lantak ar dia tak cakap ape2 pon..yang pasti aku anggap aku dah single dan bebas mcari pganti..HAHAA ! Aku masuk kampungchat .. borak dgn pelbagai jenis lelaki..well kampungchat .. confirm ade yg duk mintak bual sex..yg tu terus aku Pangkah..potong mood je HAHA

Ada sorang mamat ni..aku rasa..dh ok dh..bjam gak borak dgn dia dkt situ..dia mintak YM..FB semua aku xkasik sbb aku nk pastikan dia btul2 oke..bile aku dh pasti..aku bg FB..dia ckp ade 3 Adinda Atie..mn satu macik pegang baby tu ke? Kurang asam kau HAHAAHAH..aku tahu la muka aku mcm macik anak 10..tp agak2 ar..aku dh ckp aku sebaya kau kan..tibe2 tgk profile dia..Budak KLMU rupenye..dak graphic..grrrrrrrr bengang gile..kalau kau ensem xper la..ni ensem lg Shahfudin Husin..hahahahaha ! Bongong..

Lelaki sorang ni lak..umo 25tahun..aku ckp..mesti dh anak 2..dia kta xde la anak 8..kawen lepas SPM..ahahah kurang ajar..wlaupun dia ckp gurau..aku takut jgk..grrrrrrrrrr eh malas la nk citer

aku bengang dkt bdk KLMU bajet ensem td tu je :p

No comments: