18 October 2010

Adakah aku akan berjaya ??

Warhhhhhhhhhhh aku masih bersemangat..
Tapi kadang2 ada aura yg mganggu semangat aku..

Ok actually aku dcabar utk mdptkan bera 60kg dalam masa Setahun
Wowww lamaaa tuu kan ?
Tp masalahnye aku ni NAIK senang la..
TURUN kau buat gym pon..baru 10 kg turun setahun
AHAHAHA...

sO kesimpulannya susah nak turun
Tp entahlah..ade kawan aku suruh follow diet plan yg bg aku mudah jgk..
Insya'allah aku akan cube dlm masa 2mgu ni..
If hasil menarik..aku akan teruskan..

Aku bukan diet semata2..
Aku exercise gak..wlaupun diet plan aku ni
Sbnarnye x exercise pon xpe
Cume tanak la jd pemalas sgt kan
Usaha je selagi boleh
Dan yang pasti aku takan MENGALAH
walaupun hasil dia lambat..

Ramai support buat aku lebih bkoba2..
Dah 2hari xsentuh nasi..
Harap kekal laaaa....

Ermm manis n sejuk2 pon xleh amik
So far aku mau idop dgn air suam n air limau je
Woo tapi esk kwn2 ajak mkn dkt tgkat 8
aihhh rosak2..HAHAHAHA

No comments: