19 October 2010

Errrrrrr .. MISTERI hahaah :p

Misteri . Misteri . Misteri .
Apa yang Misteri ?
Ini kisah tadi aku dgn geng husband wifey
Join lagi Double Vision Production
But dis time telemovie lain pulak..
Pelakon lain..crew pon lain..sorang dua je sama..
Alkesahnya ada la si Radhi Khalid dgn Isma Yusof..err yg aku kenal :p
So Seha ni punya la sgup tamasuk kelas utk bdepan dgn Isma Yusof..
So aku pon oke2 je la..
So bile Isma toleh je kt area kiteorg..
Aku saja la "peace" yerlaa...nk tgk artis layan ke tak kami :p
Then Isma terus cam .. "ehhhh u..." dia buat mukaa sdg mgingat sesuatu
"Ehh u..sape eh..kita penah kenal ke? Kat facebook kan?myspace tuu?"
Aku cam gelak2..tak dinafikan aku penah myspace dgn dia zaman dia x up dlu..
Tp cam tak sangka..dia boleh ingat aku..even imej aku dh baru..
And dia tukar nama pentas pon aku xtaw
Sbb tu google ke ape..cam xbyk info..
AHAH..tp aku cam tacing cket bile dia ckp
"Nk amik gambar ngan atie lak..dh lama kenal ni..baru jumpe"
HAHA aku rasa ayat tu sgt misteri..dh lama kenal ?
HAHAHA..xpelaa mgkin ade pelanduk dua serupa..
so far pelanduk aku dh ramai dh :p
HAHAHAHA...er oklaa
Nnt tgk je la gambar aku upload..HAHA seminggu nye collection
AHAHAHAA

No comments: