13 October 2010

Dalam KTM +_+

Sedihhhhnyaaaa naik KTM arini ... ermmm :(

Bukan sbb servis ke ape..
Ermmm aku jarang2 naik KTM..arini je sbb dh kebetulan lalu KL SENTRAL..
Sedih gile memandang kerenah manusia2 ni MELAYU DAN ISLAM..
Bukan aku nk malukan bangsa dan agama sdiri..but kena la bkk mata jgk..
AKu tahu aku pon xperfect..aku pon masih belajar dan masih cuba mdlami semua ni..

1) Pasangan kekasih MELAYU dan ISLAM..

- Masuk2 tren..dorang sdg bpelukan..it's ok for me..stended dlm kwsn ramai2 tu..amik kesempatan je yg ade..tp perlu ke tibe2 ubah posisi..and dat guy "syg bwh lg.." he repeat da same word for few times..mulanya malas nk usha..tibe2 terUSHA..dat girl tgh pegang dat guy "BALL".. wut theee ? Budak under 18 depan dia pon syok tgk.. dat guy nye tgn lak kt "nasi lemak" dat gurl.. nak buat..buat je..BUT their sound effect..omg..totally aku pon bleh stim dgr HAHAHAHA..agak2 ar cket..even my clazmet..JJ sound much better than both of them..Xphm btul.. then mgkin drg dh terangkat sdirik..masing2 pandang each other pulak..and KISSING..BODOH BTUL !..turun dkt Midvalley..ermmm selamat..kalau x..rosak mata aku..

2) Pasangan kekasih MELAYU dan ISLAM (bertudung)

- Dorang masuk from stesen Seputeh..masuk2 dat gurl..sweet je aku tgk..mmg cute la..btudung kemas..tibe2 aku pdg bwh cket..err baju paras dada ? nampak kulit atas dada tu yer..hebat fesyen dia..benda ni dh biasa..tp ntahlaa..dia boleh bpelukan dgn BF dia lak dlm tren..eventho kalau nk ckp tu tunang kau..tunang still cannot do anything kan ? Tp bkn tunang pon..xde cincin..HAHA..xphm laa..malu je rasa..ade psgan cina dlm tu pon still jaga adat dia...

Oklaa ni je nk mbebel..klu aku xbhenti .. dia jd lg byk

No comments: