07 October 2010

Aku mahukan Bebear .. Dah fikir !!

Woaaaaaaaaaaaaaaaaa hari ni xde kelas dan keje aku hanya mbute ..

Setiap kali sebelum aku tido..dn bila tjaga tu..aku duk memikirkan mgenai dua insan ni..yg pd aku mereka bdua saling tuduh menuduh .. HAHAHA .. pening nak layan drg..perangai drg sama je bg aku..yerlaa drg kan MEMBER..haha..masing2 kuat mcarut dan sbnarnye bhati baik..aha

Bile aku fikir2..aku mahukan Bebear dalam idop aku..sbb dr dlu kalau aku fikir nk seriyes dlm relationship..aku nk yg mcm Bebear..sbb Bebear comel..HAHAHAA ! Bkn aku tanak yg lg sorang tu..cumee akuu rasa klu dgn dia..niat aku hanya nk bmain2..dr dlu lg..if kapel mcm dia..mesti aku maen2..

Tp yg mcm Bebear tu..alhamdulillah kekal lama dlu..cume bkn jodoh aku dgn dia..so aku xkiraaaa aku nak Bebear..aku tahuu Bebear rahsiakan aku sesuatuuu ... Ermm aku tahu Bebear n lg sorang baca blog aku ... Aku tahu kejap je berita ni tsebar..tp xpelaa..dh mulut org dia je leh tutup aku xleh tlg tutup HAHAH :)

No comments: