19 October 2012

18 Oktober 2012 - Hari 2 Tanpa Cinta

I'm getting stronger today. Hari ini aku cuba kurangkan makan dan banyak aktiviti untuk keluarkan peluh . Bagi aku , mereka tak endah akan kehilangan aku pon sebab aku tak hot macam Izara Aisyah kot ? Heehiks..nak juga mention Izara Aisyah tu :p

Aku bersihkan toilet aku yang dah sekian lama terbiar ,  memang agak buang tebiat tapi nak hilangkan bosan buat jer la.

Bagi aku , banyak aktiviti berfaedah boleh buat selain membazir masa duduk depan laptop ni . Heee,dulu tak sedar . Sekarang baru sedar .

Bila aku dah bersihkan toilet , ada je budak dengki sama aku . Kucing aku Nomei bikin hal dekat dalam toilet aku , ceitt porah ! Suka menyusahkan orang, tapi takperlah dia pun mesti rindu aku asyik lepak luar je.Heee :)

Aku dapat rasakan keindahan duduk rumah tanpa keluar pergi mana-mana dan berhubung dengan sesiapa pun. Transcript aku dekat kolej pun aku tak tahu apa cerita, sebab dia kata nak telefon if dah siap. Pirah,silap-silap dah konvo pon tak siap lagi. Hahahaha :)

Apa lagi aku buat hari ni ? Itu je la kot .. aku macam jadi elergik bila nampak kotor sikit dekat toilet tu..haha selama ni tak kisah pun . Wangiii dah, tak percaya ?? Ermm lantaklah..letak gambar nanti kantoi lak..kantoi sebab toilet macam budak tadika .. tampal sticker ikan banyak2 .. upss terlepas cakap dah . HAHA :)

Eh okelar..see u soon :)

No comments: