26 October 2012

26 Oktober 2012 - Hari 10 Tanpa Cinta

Wuuhuuu hari ini hari rayaaa ..

Raya haji ni best sikit dari raya puasa ritu..sbb kali ni dpt rasa dgn family tdekat..happy la jgk..dpt makan tak ingat dunia sesama..ahahaha :)


Lagipon my cuzie tengah sibuk prepare utk wedding dia.. dok discuss psal kad wedding nk bg dekat sape smua kan..

Yang penting tadi pi umah Tok Chu nak bagi kad jemputan..dia still calling me Baby..eventho dah besar gedabaq macam ni..ahahaaha :)

Aku dapat rasa cinta yg lagi mendalam dari sebuah keluarga..tapi aku tak nafikan aku rindukan cinta,kaseh sayang aku.. esp my abg wafi..omar..hmmm Ejoy..Jubang..damn :( aku leh nanges if teruskan taip nama dorang..haahaha

Mama yg duk serumah dengan aku pon dah mula rasa susah nak contact aku..facebook takde..phone off..dia rasa susah..sbb dulu if dia keluar pi mana2..dia will call me tanya nak makan apa smua..but dis time..dia kena balik dulu..macam kena buat 2x kerja..but yeahh how to do ? haahah

Hari ni best sbb TV smua citer best..kah2..la ni jam 830 malam..baru balik dari beraya..baru abes mandi..and nak update diari ni sat..and nak turun tengok TV balik

Tadi mama ada mention psal SYAITAN tu..terus rasa nak terberak cakap dekat Mama..hahahaaha..stress la..dah 10 hari kot aku cuba lupakan Syaitan tu..and dia punye psal..Mama gesa aku buat keputusan macam ni..and sebab dia semua benda ni terjadi..eh dahlaa malas nak emo psal dia..

BABAAAAI SEE U SOON :)

No comments: