24 October 2012

24 Oktober 2012 - Hari 8 Tanpa Cinta

RASA

Aku tak tahu rasa apa yang sedang menghantui aku ini tapi apa yang aku tahu rasa ini menganggu tidur aku , aku terjaga berkali-kali . Aku rindukan abang aku , apa yang telah terjadi pada dia agaknya ? Aku harap dia sihat .. aku sangat tak sedap hati bila memikirkan dia . Abang , satu hari nanti bila abang terbaca blog ni .. abang perlu tahu adik sangat sayangkan abang .. walaupun kekadang adik rasa abang tak dapat beri sayang abang untuk adik ..

PERSIAPAN RAYA

Lagi dua hari Raya Haji akan menyusul . Dekat rumah ni dah mula meriah dengan persiapannya , tukar langsirla..barang2 nak masak..kupas bawang apa semua..macam raya aidilfitri la juga..family aku memang sometimes sambut raya haji lagi meriah dari aidilfitri..hehehe :)

Eh aku takde mood nak menulis hari ini..rasa yang sedang mganggu ni buat aku risau..lagipun aku nak pergi mandi..bersiap dan keluar dengan kakak..cari barang baby lagi.

Adiosss :)

No comments: