19 October 2012

Hari-Hari Tanpa Cinta ..

Salam buat diri aku ,

Pada ketika aku menulis ni..aku tak fikir untuk publish entry ini dan berikut..mungkin satu hari nanti..

Pada 17 Oktober 2012 , aku telah membuat keputusan untuk hentikan segala hubungan luar yang aku ada..Facebook , Twitter , Phone .. nothing :) Aku hanya dapat berkomunikasi dengan siapa yang ada di rumah aku .. hari ini dah hari ke3 .. alhamdulillah aku masih mampu tersenyum dan hidup aku lebih aman dari sebelum ini ..

Tiada siapa yang buat aku sakit hati , dan berada di rumah adalah terapi yang sangat mujarab . Berada di samping ahli keluarga yang tersayang , sentiasa gembira .

Aku telah menarik diri dari Revolution Stage .. yang mana sepatutnya aku merupakan Pengurus Produksi untuk pementasan #BANGKIT. Aku melepaskan minat aku begitu saja , peluang untuk berada di pentas juga aku lepaskan . Berlalu begitu saja . Entahlah, mungkin ini jalan yang terbaik untuk aku.

Aku memilih untuk menulis blog tanpa publish ini , sebab aku tak nak orang sedar akan kewujudan aku . Bila aku sudah sedia , aku akan kembali pada mereka dan blog ini akan menjadi bahan bacaan mereka.

Haha silap-silap , ada publisher nak bukukan ke kan? Berangan much :p

See you on next entry ..

No comments: