19 October 2012

19 Oktober 2012 - Hari 3 Tanpa Cinta

Heee actually , hari ni baru bukak laptop .. post before ini baru taip tadi .. sebab tu tengok semua sama tarikh.. hik2.. bila buat macam ni.. at least ada point juga bukak laptop..dari takde langsung..rindu jugak laptop ni..hahaaha..tapi Facebook,Twitter memang takde yer :)

Pagi tadi aku breakfast 5 ketul nugget saja , tapi tahan sampai lunch . Tak payah hadap nasi lemak tu hari2..haish eh,memang dah lama tak breakfast nasi lemak pun . Hehiks . Lepas breakfast tadi , aku kemas rumah .. vacuum , mop ..pergh wa cakap sama lu..penat weh..dua tingkat pulak rumah -_- . Rasa menyesal juga ada rumah tinggi-tinggi ni .. besar pulak .. aishh lemau jugak badan ni .

Waktu lunch Mama belanja Kenny Rogers, Mama kata sebab aku dah buat keputusan untuk tak pergi teater lagi . Okelaah , itu pilihan Mama..aku pun tak rasa nak kecewakan Mama . Macam aku pernah cakap,mungkin bukan rezeki aku disini.

Aku belajar masak Signature Dish mama..KARI !! :) WooHoo..menjadi weh. Marvelous,keh2..bukan puji diri sendiri..tapi aku tengok adik beradik aku makan macam berselera je..bila aku cakap aku yang masak baru nak komplain macam-macam. Nampak sangat poyo dia.

Hari ni Jumaat , 19 Oktober 2012 . Kalau aku masih berteater , hari ini merupakan first day show Ratna Kadhal . Aku perlu berada di Kompleks Kraf untuk jaga tiket .. hmm Ya Allah sedihnya rasa,tapi takperla..aku perlu terus kuatkan diri.

Semoga mereka berjaya , amat susah sebenarnya nak pentaskan sesebuah teater . Mana nak cari pelakon,tempat latihan,tempat show..sponsor..haish..macam-macam aku belajar dari sini sebenarnya. Terima kasih Revolution Stage.

Oklah . See u soon :)

No comments: