20 October 2012

20 Oktober 2012 - Hari 4 Tanpa Cinta

Aku bangun pagi terus masuk dapur melulu je amik nugget dan goreng. Lapar sangat . Haha :)

Lepak tengok TV dengan kakak2 aku .. dalam kul 11 aku rasa aku dah tak boleh duduk diam..apa lagi amik vacuum dan mulakan aktiviti aku.

Tiba2 Mama kata "jangan kerap sangat vacuum nanti bil api naik" -_-

Acane ni ? Takperla..mulai esok sapu je la..haha..

Hari Sabtu.. sepatutnya 10-1 minggu ni ada myHarapan nya kelas..tapi disebabkan aku dah tarik diri..aku hanya mampu bayangkan apa yg terjadi.. kul 3 and malam ada show Ratna Kadhal..macam mana agaknya dorang manage time dorang kan ?

Hmmm aku ternampak artikel Ratna Kadhal dekat Harian Metro..bangga sehh gambar tu aku amik..cantik je tengok gambar tu terpampang dekat paper Harian Metro tu..

Aku sebenarnya hari ni rasa nak menangis sangat..aku rindukan dorang..

Aku rindukan abang (Abdul Wafi Saidin) .. aku tak sempat tahu dia dah keluar ward atau belum ? Aku rindukan dia..dan aku selalu berharap agar dia datang cari aku atau dia pon tak kisah sebenarnya kalau aku terus berdiam diri macam ni ?

Look here..aku bukan merajuk .. tapi ini keputusan yang terpaksa aku buat .. aku menjauhkan diri dari dorang sebab aku tak kuat .. if aku dekat aku confirm akan terlibat lagi dengan teater .. sebab tu aku perlu jauh sementara waktu.. but I miss him :(

Dalam kelas myHarapan..selain Ejoy dan Jubang yang memang aku dah kenal sebelum kelas start..Abang aku tu la lelaki pertama yang mula aku borak2..heee aku harap..diam aku ni tak berpanjangan..risau lak terlepas wedding dia..ahahahah :)

Dan aku arap dia dah keluar hospital dan dia sihat sentiasa..

Aku masih belum bukak email..facebook..twitter..mahupun phone..rasanya kalau ada orang mati..satu hari nanti aku hanya mampu melawat kuburnya saja..

Aku boleh hidup begini..dan aku ingat phone aku akan bukak dalam masa terdekat ni..tapi tanak on BBM..biarlah phone tu akan berfungsi utk call n sms je buat masa ni..dan aku yakin dorang takan call aku..hehehe..kalau dorang call aku off balik phone tu..hahahaa

Eh okelaa..nak google Movie best..lalalalala :)

*hidup kena selalu ceria*

No comments: