22 October 2012

22 Oktober 2012 - Hari 6 Tanpa Cinta

Hye guys ,

Mesti korang macam dah addict kan nak baca blog ni ? Terpulangla sama ada korang baca dari belakang atau dari awal kisah aku menghilang ni .. yang penting aku ucap terima kasih dekat korang sebab setia membaca..curi waktu dekat ofis segala bagai..hahaahah :) *perasan much*

Okelah hari ni hari ke6 dah...nak ikutkan sepatutnya hari ni aku dh start latihan utk Tepuk Amai-Amai .. tapi yer la kan ? Aku hilang katanyee..haha..

Macam biasalaa..wat masa sekarang ni aku juz makan tido tgk tv..mengemas rumah..dh jadi rutin harian aku..dan sebenarnya aku baru merasa REHAT sejak abis belajar itu ari..sebabnya asyik sibuk dekat luar tak pernah nak melekat dekat rumah..time raya pon ada teater semua..kira sangat best macam ni..juz kena tahan bebel Mama la kan..

And sebenarnya hidup tanpa mereka ni..aku agak macam baru abis SPM itu ari....terus lost contact dengan member sampai masuk kolej..hahaaha macam ni laa aku rasa sekarang..aku macam tunggu jumpa kenalan baru je..dan dari sorang kawan..akan jadi dua..tiga dan seterusnya..

Dan aku tak nafikan..aku takan dapat kawan jugak kalau duduk rumah je..HAHAHAHA 6 hari duduk rumah ..tiada komunikasi..tak jumpe orang..camne nk jumpe kawan ? errrrr -_- BONGOK aku ni

6 Hari tidak berkomunikasi dengan dunia luar..eh aku rasa hebatla..sebab aku gila internet dari darjah 3 lagi...tp bila buat macamni aku beraya kurangkan ketagihan aku tu..dan aku tak keluar rumah dah untuk jumpe org..rasa hebat sangat..hahaaaha

Tapi aku harap duduk dekat rumah ni..aku berjaya kurus la kot ? Kalau bulat jugak..sia2 jugak aku hilang..nanti jadi KEMBALI TIDAK BERMAKNA..ahahaha...lost sikit pon oke kot ? At least bile orang jumpe nanti..mesti cakap "eh kau lost weight eh?"

Itu yg aku nk dengar..sampai aku terfikir aku akan kembali pada dunia aku bila aku dah kurus..bahahaha memang sampai bila tak dapat kembali..iskk tapi aku nak kurus la weh...

Kih2..makan utk 10 org ada hati nk kurus..

Eh klaaa..nak melayan kucing2 yang sedang berada dalam musim MENGAWAN..kah2

No comments: