29 July 2009

2 hari 1 malam

Ok oleh sbb dh lbt sgt aku update blog..jadinya citer2 nya pon dgabungkan sje laa yerr??Ingat tak mlm lepas2 tu..yg atie blog psal MMC xon9..plus hati atie dupdap2 smua..around kul 12 malam..Khai call atie,drg ckp drg tido..cesh..dan drg bkejar2an gi Online..muahaha.. :) suke oke...

Spt biasa dh chat ngan drg..mmg atie akan tido lbt la gamaknye oukayh,around 3:30am atie tido,then bgn gi kelas,around kul 11:30 Biyan amik,kiteorg g pikap bdk2 MMC lak..which is Khai,Mote,n Arep..bwk g hostel..smentara tgu drg smyg jumaat,lepak kat Deqmok ngan si adi..hahah adi bkk MLM dia..weee Biyan r parah dgr..sbb atie mmg talayan smua ni..heheh

Tepat je 2:30 g amik bdk2 tu balik..gerak g Mid..ape yg tjadi spjg pjlnan ke Mid biarlah PnC haha..wat segan je citer pon..haha~ Dkt Mid,beli tiket wayang tgk citer L.O.T.L haha sgkatan je tu..pandai2 r cari citer sbnar..time beli tiket tu..Arep byr woo smua..aku dlm hati dh fikir slmt dh..rupe2nye dia kutip balik duit..haha..tkejut aku..haha :p

G makan kejap..sbb muvie kul 4:10 smentara tu jgk tgu kwn Khai si Haris,my new friend laa kiranya jgk..leh lak kwn Khai tu dtg ngan kwn Arep..bdk2 IPBA..bakal2 Cikgu smuanya..hehe.Alkesahnya si Mote lak jumpe org Kg dia Kelantan..ermm aku n Biyan tcengang la pulak..bile laki dh jumpe geng..siap Arep halau kiteorg dlu..masuk muvie..haha!..

Layan la muvie..abes je muvie kuar..si Arep kata nk balik sdirik..jeng2 rupe2nye awek dia mau dtg la..time tu..spe yg prasan tindakan aku,mmg agak tapatut r kan..haha jeles kot..muahahaha..tp dia jumpe jap..pas2 gerak Hostel lelaki antar drg smua..then g Bangsar antar si Arep..si Khai bengang je sbb antar Arep yg dkt tu lbt..haha.. :p

Tp bile dh antar Arep..smuanya masih blum brakhir,aku balik umah aku jap..amik laptop..then gerak S.A kat rampai tu..lepak ngan Mote,Pali n Adi.Drg tlg wat assignment yg suppose aku kena wat ngan KLMUC tu..hehe..thanx korang.Around kul 1 pg..gerak gi Danau..ape lagi shopping la..tp Biyan arr..atie time tu Nazak..bank tutup lak aih..ahha

OTW balik dari Danau g amik si Black dkt Setiawangsa then kiteorg redah jln cari makan..ade org lapar..haha :p . Jalan sampai ke kg.baru siap kantoi ngan Capeq kot..agak lawak r kan..atie dlm kete pon dia leh cam..hahah.Lepak punyer lepak..tgk2 dh kul 6pagi..Biyan dh letih,jadi kiteorg parking dpn umah bdk2 DNM,tido situ sambil dikawal oleh drg..tp sumpa aku xleh tido..sbb time limit kan..juz pandang kiri kanan sampai Biyan bangun..hahaha :p

Around 9 balik umah,mandi2 siap2 gerak Mid nk meet up abg Faiz n abg kim lak...dpt jumpe PakNil lagiii..ahah..so abes je smua tu...balik umah..pgsan!Abeslah cerita 2hari 1 malam ku :)

No comments: