21 July 2009

Cakap banyakk ni..

First KOLEJ..
smua org taw dat atie telah merantau byk kolej..
even suasana dkt KLMU now menarik
but atie tetap rasa..
MMC tinggalkan byk kenangan utk atie
I can't do anything la kt KLMU
asyik2 ingat drg..
laki2 dlm kelas..
dh r xfriendly
Memilih nak mampuihh..
siap ingat atie ni org tgh dia lak
byk muka korang..
TENSEN OKAY kena treat mcm ni..
nak MMC jgk...
nk khai..nak arep..nak panda..mote..
uwaaaaaaaaaaaaaaaa...
pompan2 dia pon sme je peliknye prangai..
ade dis one gurl..
sebaya dgn KAK MAI..
tp KAK MAI jauh lebih baik n perfect dari dia..
nak sound2 bajet dia tua sgt la kot..
cube ckp elok2
Atie still tabik style Kak Mai nasihat org..
dari minah garik tu nasihat org...
then presentation..
if dkt MMC
mmg atie dh biasa..
siap time orientasi..
senior puji smua
but bile bgaul ngan drg
drg jenis malu2..
so atie jenis malas..
MALAS nak kedepan
if xde support dr org...
sedih r kot..ermmmm!!!
dh r kena speaking..xbg moral support lgsung kot
Assignment x bykkkk...bosan je nk mhabiskan sem 1 mcm ni..
Then dpt assignment smua nk wat under group
oh it's ok la under group
but xde cooperation for what jgk under group kan??
Mcm okla mmg kita diskus smua..
but mcm larik topik je discussion tu..
ermm ok wut ever..fullstop!!

************************************************************

Now LOVE!!
Jgn permainkan peluang yg cuba aku bg kt ko..
jgn wat cinta aku tu utk teman
waktu sedih n sunyi ko je..
ko mintak no phone aku...
ok aku bg..
then ko sms aku syg2 smua
ok aku layan..
then perlu ke ko
nk MANDI every 1hour
bile ko malas layan aku??
ingat aku hadap sgt dgn ko tu..
aku layan ko..
syg?cket pon x tdetik lg..
tp if ni cara ko layan aku..
mmg tak r gamaknye kan..
ermm susah r mcm ni kan..
mmg susah...ermmm
xsampai 4jam kita kenal..
tp mmg aku agak meluat dgn ko..
awal2 lg dh nk syg2..
awal2 lg tanye soklan pelik2..
ingat aku pompan murahan ke ape..
agak2 cket prangai ye??
meluat je mcm ni..ermmmmmm


************************************************************

About Fairuz...
ehhehe dia ajak atie tgk Potter Berbulu
tp lbt lg la kan..
sbb dia akan balik KL terus on dat day..
so mmg extra hepi la for me bile dgr berita tu...
tak de la jauh dgn skendel lagi pasni..
hik2..
leh laa jadi P.A thormat dia..
wkakaakak..
wlaupun dia ade P.R dia
hehe x salah kan?janji gue minat utk wat keje2 camtu..
sme la mcm aku ikot kak zehra smua..
dia ade manager dia..
aku juz follow dia
utk makesure everything was okay
and actually P.A ni lebih kepd style kawan2 je..
ehhehe ye la kot agaknye..
well hepi kot Fairuz ku nk stay KL dh pasni..hik2..

************************************************************

SI DIA??
ermm well psal aku ngan si dia..
look like ramai sgt dh tawu..
well still aku nk tekankan..
we re just fren..not more than that..
semlm dpt call dr no dia...
actually not him..but his fren..
mmg gigil la tgn nk pikap da phone kan..
but gagahkan diri utk angkat..
dgr2 suara HELLO pon taw..dats not him..
Aku cam suara dia la..haha!
Borak2 with his fren..then he take over da phone..
ckp cket2 je..than they asked for my fwen number..
juz give laa..
tasangka laa bile dh bg..
atie di anak tirikkan oleh mereka..
siap drg call bkali2 my fwen..
and me?just that time la..
skalik je...
mmg x adil...
ermmm xpe la...
pgalaman mgajar...
atie biarkan je ape nk jadi..
malas nk jeles..
or everything..
sbbnye jeles tu lg mbawa padah yg teruk..
Hahaha jgn la pulak ckp..
when x jeles..x syg kan?
nk wat camne lg..
dh jeles mmg jeles..
tp xperlu la tjuk..
tanggung sorang2 je r...
hahaha :)


Rasanya sampai sni je kot dlu..satgi mlm mesti ade entry akan ku buat lg..
rajin la nk update skang..sgt2 rajin..xtaw nape..wkakakaak..mgkin sbb
sy ade abg yg syg sy...wkakaka..well ade org request utk atie introduce my brothers..and cara atie kenal drg...ermmm mcabar btol..tp tgkla if i rajin okeh..ehhehe

No comments: