08 July 2009

Story about someone :)

Si dia ini telah beberapa kali jgk ku cerita kan di blog
tp kali ni aku tamo ckp sape dia..
krn aku agak mgedik dlm entri ini..
so biarlah sape2 nk terasa pon kan?? :p

Alkesahnye..currently aku nye mood lintang pukang
juz bcoz psal kolej2 ni kan..
aku dh pening sgt pk..
but dis one guy laa byk sgt2 kasik aku spirit..
dia layan jep kerenah aku yg giler lagi mereng
mintak benda karut2 je kan..
tp mmg thanks god la aku kenal dia...

TODAY!!dia x on9 kot..
if on9 pon mcm sesaat dua je aku dpt tegor dia..
then aku mcm rasa sunyi
n maybe rindu kot..
sbb hari2 ada je kot borak2 ngan dia.
today lgsung xde
so aku agak memuramkan diri laa..

Suddenly 5minit sblum aku wat blog ni
YM aku tertulis la
8*&&^%$%& was online
my god!!satu nafas lega aku lepaskan..
mcm hari ni seharian
aku ilang arah
baru tgk dia on9
x tegor lagi
klu tegor
confirm aku terus x ngantokk

heeeeeeeeee so rasa2 sape je la kan insan ni??
well if dia terasa ini dia..

thanx a lot for cheer up my day ok :)

No comments: