29 July 2009

Kerana DIA , ATIE sasau?

CINTA?Ada apa dengan CINTA?
Dorang kata CINTA itu indah..
tapi lama2 drg kata CINTA tu Duka..
aku sdirik xtaw ape erti sbnar cinta tu..
Heeee sbb aku sdirik lom jumpe Mr.Perfect aku..
Biyan kata Ezran will be my Mr.Perfect..
I hope so if dia pulang ke MALAYSIA tanpa seorang gadis pon..
hik2..tp kini hati aku x memihak sgt pd Ezran..
sorry to say..mmg Ezran gantung aku..
tp dia xcontact aku..so aku pon xtaw situation kiteorg..
tak salah kot mata aku pd org lain..
bkn sje mata malah hati aku pon..

Spt ramaiii sgt dh taw..hati aku pd seseorg..
Dan org tu pon taw..aku suke dia..
Semlm ade sumthing happen..
yg buat aku lemah..aku nanges..
aku sdirik no point
knp aku btindak mcm tu..
He's not my lover..
tp tindakan aku mcm dia lover aku lak..
Mmg melampau..
Sampai aku terasa..segan nk jumpe dia..
Dah tu aku tgk dia biasa je..
Siap webcam bagai ngan aku..hahaha..

Ermmm mmg tkejut laa sgt2 semlm..
Bile Khai kata..
dia nk tekel bestie atie..
perhhh mkn dlm woii..
tekel la org lain..
bestie atie gak la dia nk tekel..
ahahahah :p
Tibe2 lak Khai ckp dia main2..
ermmm wuteva..
yg pting gue sudah malu niii..

Malam semlm gak..
His lover buzz me at YM..
soal siasat kat atie..
if btol ke atie suke kt BF dia..
perhhhh atie siap mintak tlg dari Khai..
and si dia leh ckp
gtaw je ape2..tp jgn kutuk dia..
hahaha..ouh okayh..
Rasa2nya smuanya slmt..tp si dia takasik YM ngan gurl dia dh..
Ermmmm...

Ape yg akan jadi seterusnya?
Kita tunggu dan lihat..hahaha

No comments: