16 July 2009

I'm happy but ...

My previous post dah nyata yg beban yg aku pikul selama ni
Dah terlerai..
dia dh tahu siapa SI DIA yg selama ni aku maksudkan
Yakni diri dia sdirik..

But mmg dia takesah..
dia sdirik cakap kt aku
Hati dan prasaan xleh halang..
Ok maybe dia puas..
sbb finally dia dpt taw
org yg aku rahsiakan tu
Or maybe dia mmg dh taw

TAPI skang
aku terasa..
aku x puas hati
cara dia dpt taw tuuu
bkn dari mulut aku sdirik..
Aku taw wlau siapa pon yg bgtaw
his respond might be same
But aku nk aku yg ckp dkt diaaa
ermmmm..
I wish I get the time back
aku nk confess dkt dia sdirik
Bkn tkantoi from somebody or ape2 kan
To Biyan..u know wut I means kan
and ko taw kan ape yg tjadi sbnarnye
Mgkin salah aku...
but aku mmg nk sgt benda tuh dtg dari aku...

KRITIKALnyee keadaan ni skang
even dia dh xkesah
and even dia dh tahu
org tu adalah dia
aku still dupdap2 utk tell him the truth
why??bcoz I love him 4 sure..

Ermmmmmm.......

To you...
I'm really sorry..
I nak waktu tu balik
I nak confess sdirik
NAK!!NAK!!NAK!!

ps : kpd yg tapahm entry ni..teruskan tidak phm anda..kpd yg phm..Siyeslyyy i want the time back!

No comments: