13 July 2009

Kekasih Hati

He force me to upload dis letter here,I'm telling to him that I create one love letter for him but it's only a joke la..then he said "LETAK DEKAT BLOG" .. woaa ini satu cabaran..so enjoy my gedik letter.




Kehadapan Kekanda Rush Danish ,
Apa khabar?Harap Kanda berada dalam keadaan yang sihat.Telah lama tidak bersua,rindu rasanya.Dinda tidak bisa melupakan kenangan pertama kali kita bertemu,mulai hari itu kehidupan Dinda berubah.Makan Dinda tidak kenyang,mandi tidak basah,malah Dinda tidur juga tidak lena.




Kanda,
Tahukah kanda,bahawa kanda telah mencuri hati Dinda?Tidak pernah Dinda rasakan degupan ini setiap kali menatap gambar Kanda.Kanda sudahkah Kanda berpunya?Alangkah gembira hati Dinda jika Kanda belum berpunya.Dinda menyanyangi Kanda,Kanda tahukah itu?




Dinda rasa Kanda makin dekat dengan Dinda,kerana itu Dinda menulis warkah ini buat Kanda.Hati Dinda berbunga-bunga melihat wajah Kanda,hati Dinda makin tersiksa Kanda.Tersiksa Dinda menanggung rindu buat Kanda.Lama tidak bertemu,mahu tidaknya Kanda terlalu sibuk .




Kanda,
Dinda semalam bermimpi,indahnya mimpi Dinda.Dinda mimpikan IMRAN AJMAIN kanda,dia menyanyikan lagu Seribu Tahun khas buat Dinda.Seribu makna lagu itu Kanda,penantian Dinda pada Kanda bagaikan lagu itu Kanda.




Dinda berharap Kanda dapat membalas warkah Dinda.Sampai sini dahulu warkah Dinda,pertimbangkanlah kata-kata Dinda wahai Kanda.Sesungguhnya Dinda akan menjadi insan yang paling gembira jika Kanda memberi balasan yang Dinda nantikan.Akhir kata,sayang Kanda dan Dinda terlalu rindukan Kanda.




Yang Ikhlas,
ADINDA ATIE

No comments: