30 July 2009

29 JULAI 2009

Ouhhh semalam..agak menarek jgk hariku :)
Kerana apa?kerana sesuatu pkara yg agak baru dlm idop aku
aku telah cuba lakukan..
atas bimbingan sayangku Izyan Izzati..
ape je aku lakukan?
Lu rasa gelabah?Lu tunggu..lama2 Lu tawu jugak laaa :p

Well semlm benda tu still baru..
so aku agak x phm bagaimana nk lakukan..
aku juz idop spt biasa..
tp so far alhamdulillah
hari ni hari ke2..
aku bjaya lakukan dgn penuh saksama..
hik2..

Tapi ni bkn kesahnya..
ini adalah kesah..
outing ku dgn KLMUC girls..
Alkesah yg tsebut kesah..

Semalam abes je kelas..
terus kami bjln dari KLMUC ke SOGO
weeeheeee
penat bpeluh aku dikejekan..
agak jauh r kot pjlanan tu..
eRRrrr hahaaha :p

Lalu terus kami ke tgkat 8
utk ape??
ape lagi karoeke laaa...
itulah tabiat KLMUC girls
boleh2 nk karoeke hari2
Spt biasa lagu utamaku
MERAUNG from NB
but dis time..
atie nyanyi one more song
which is SEJARAH MUNGKIN BERULANG
and RELAKU PUJUK..

Part xleh blah..i duet with my fwen
lagu CINTA REMAJA by Elyana n pacik fairuz tu
wkakakaka..video dia sumpaaa comel..
wkakakakak :p

ouh ok tu je utk semlm...
ade jgk laaa yg happen mlm semlm
kt YM..
kewujudan SUZANA
yg dkatakan KAWAN ARYFF RAMLAN
sumpaa xcayaa
wkakakakak :p

ok itu sje...taaadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

No comments: