30 November 2010

30 November 2010 :)

Wuut wuuut :)

Aku mengakhirkan hari aku pd bulan november ni dgn sangat indah dan menarik..aku seakan2 excited utk melalui hari ni..tanpa aku ketahui mgapa..tapi kini aku gembira dapat melalui hari ni..

Semalam hari kecewa utk aku,tapi alhamdulillah aku dh recover balik setelah GEI,and "adik ipar" also our clazmet teman aku gi karoeke...actually dh plan dr semlm..cume mcm2 halangan dr sorang ni..nk gi mcm2 tempat...last2 dia mgalah..dan aku gembira sgt..

Walaupun tibe2 adik ipar pilih lagu yg buat aku touching..lagu tu liriknya gembira..tapi myentak hati aku dan GEI..kerana tlalu byk kenangan pd lagu itu..dan lagu itu aku kenal dari insan bernama MAZLINA ARASAD aka Kecik..dia ajar kiteorg nyanyi lagu tu..kami bertiga slalu nyanyi lagu dgn penuh perasaan.. lambang dijari tanda OK xpenah kami tinggal..tapi harini..lagu itu dinyanyi dgn penuh sayu.. sehelai tisu menemani aku..air mata mbasahi pipi...

Selepas sje aku emosi..hati aku tibe2 terfikir masa depan..dan tibe2 aku mbuat keputusan drastik utk batalkan kelas dgn Que..dan mdaftar di kelas Namron..yeahhh kita mampu merancang Tuhan menentukan..dan aku akhirnya ke kelas Namron..

Pulang ke rumah jam 7..terus bersiap dan ke lokasi..mula2 segan..lama2 xtahu malu..ahaha..utk kelas ptama ni..we practice STANDING..cara bdiri..cara bdiri ade pelbagai maksud..emotion..cara recall emotion..aku sukaaa ni..sbb otak aku sangat lapang sekarang..

Aku dah menangis..aku dah marah..aku dah takut..aku dah gembira..susah utk aku tunjukkan gembira itu..abg namron pon ckp..aku mcm xpenah gembira..hahaha... :)

Aku sangat suka hari ni , walaupun hati rindu MAZLINA ARASAD..aku tahu dia sentiasa happy dgn hidup dia..ermmmm..

menyampah sikit je ni..ASSIGNMENT group...malas nk komen...eheheheeh :)

No comments: