04 November 2010

Nothing !

Wuut wuut .. hari yg sgt Nothing :( wuuuuu .

Bgn kul 9pg..sbb niat mmg xnk gi kelas..cuti deepavali :p HAHA
Then bile on9.. Si JJ ckp kena gi kelas kul 2..
Then Dayang pulak sms ckp benda yg sama..
AKu sms Jin Notti..dia mcm xnk gi..so malas laaa layan :p AHAHA
Aku pon mandi2 dan bsiap..
TIBA2 ada sesuatu yg buat niat aku tbantut..
aku xtahu knp aku perlu jeles mcm tu ? HAAHA
aku terus memusing citer pd mama..aaku xjd pegi kelas..
Ermm ok je la..aku masuk tido..
Ermm minggu kelas aku dgn rasmi 1jam je oke ? HAHAAH..
Esok cuti..Sabtu ada screening 48hours tu..Ahad Isnin keje..
Ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..
Aku dahagakan ilmu filem :(
Sgt dahagakan semua itu :( .. Aritu dpt duduk dgn Abg Ray..syukur..dpt dgr serba sedikit..
Yerr memang aku ada pensyarah..aku ada kelas..
Tp aku ni jenis MENDENGAR DARI SUDUT PENGALAMAN..bkn dgr dari sudut ilmu didalam buku+slide.. Entahlahh bile org spt itu akan ada dlm kolej aku yer agaknya ?
Ada sorang tp xngajar kami..errmmmm..

Abe balik KL cepat dehhh...mu nembak dkt Tganu..payah on9..payah nk kecek dgnmu..mcm2 hal ni aihh :(

No comments: