26 November 2010

Gembira :)

Quote for today : He's only my future BF not my future Husband :)


Wuut wuut , hari ni I mean hari khamis semalam :p .. malas gila nak pergi kolej..tapi disebabkan petisyen for our lecturer ada dgn aku..and lgpon ade kelas bisnes nye discussion..aku gagahkan diri aku utk ke kolej.

Sampai je kolej..masuk lif kelihatan 2kelibat yg aku kenali. Aku diarah turun ke tgkat 2 dgn mereka..Aku mendengar berita dan khabar yang sangat gembira dari lelaki itu. Syukur alhamdulillah,berkat doa student2..berkat doa lelaki itu..berkat doa isteri lelaki itu..kami masih ada dia di kolej itu :) Alhamdulillah.

Discussion bisnes bjln dgn lancar..and skang pon aku dh hampir siapkan kerja aku..cuma aku ada "banyak" kekeliruan dlm pgiraan. Well math dpt G..Account dpt E..haha..xke mcm sakit otak nk main kira2 ni..ingat nk kira ikut botol tjual je..tibe2 kena lak buat jgk..total cost n revenue smua tu..so dia jd sgt complicated..

Nk je lepas tgn thadap financial part..sbb aku rasa..dh byk aku buat dkt assignment tu..hahaa yerlaa kan... ada bantuan dr pihak lain..terima kasih pd pihak itu..

BTW studio broadcast dh kelihatan proses pbuatannya..sekali lg ucapan syukur pada ALLAH SWT..aku harap sempat la kami pelajar senior mahu gunakannya..

Arghhhh aku sdg sgt rajin utk siapkan assignment !!!! Tp aku xreti buat yg individual tu..xphm..dia explain pon mcm x..hahaha

dh ar..mau blah

No comments: