15 November 2010

Hari ini :)

Wuut wuut :)

Memang tak boleh di sembunyikan lagi , hari ini aku tak seceria semalam . Aku moody , buat kerja tak ikhlas . Aku tak tahu apa dah jadi sebenarnya , ini semua kerana aku telah memberi 6/10 hati aku kepada seorang KAWAN dan tindakan aku salah .. aku terguris . Aku akan cuba berikan 1/10 saja pada dia seperti Gei aku (SITI NASIHAH ZULKUPLY) katakan .. aku sakit sangat .

Sampai kerja kul 9 , kena buka candy bar sorang2..aku tkontang kanting sampai kul 1..gara2 dua org lagi xdtg keje..at last budak 3D dtg tlg..dia bkk kaunter..alhamdulillah..tapi aku still not in da mood..aku sampai SMS seha..yg aku xboleh buat keje..sgt xboleh bkeje..hati aku bsepah..mcm2 hati aku ckp..

Xpela Seha..azam aku utk kurus takan hanyut dek kerana dia..boleh dpt lebey baik kan kalau aku kurus ? Hehehe :) . Ermmm ape2pon Seha,aku takan tinggalkan kau...insya'allah kalau xde aral..kita tetap bsahabat..

Oklaaa..sy sgt tacing ari ni :)

No comments: