06 November 2010

Review : KL48H Film Project - Group B Screening-

Hye guys , thanks coz drop by here :) Drop some nice comment..Hehehe :) Well aku review sebagai "penonton" , bukan sebagai "pelajar filem" . Sebab ni pertandingan kan,aku takut nak komen bukan2..and nanti yang aku tak suka tu menang..aku yang malu..dah la ramai yang baca blog aku HAHAHA. And aku ckp mn yg aku suka je .. HAHAA..

Well lepas semua screening , I vote for Belum Tiba , Sihir and Sketch . Da other shortfilm .. Mcm biasa2 je..cume yg unik from Panda Cinta .. aku pon xtaw ape kena mgena kelas gitar..and free gift dia bola golf..AHAHAH..

Belum Tiba ni disqualified sbb hantar lambat..syg sgt..cerita dia menarik..thibur la..mmg gelak non stop..hehe.. for Sihir lak..ade yg menarik sbb time bola golf dipukul ramai lelaki merasa kesakitan tu..sbb bola tu dh disihir menjadi "bola jantan"..HAHAA..rasa lawak dgr penonton buat bunyik pelik2..hehe..

And sketch genre romance..mmg sgt romantik..dpt rasa..simple n sweet je cerita dia..hik2..

Yang lain ? Cerita sgt berbelit..pusing satu KL utk sampaikan sesuatu benda yg dh di agak..ahaha..kalau ade yg unik tu mcm totally unik sampai aku nganga xtaw ape mesej dia..wink2..

BTW ni je I can said..bcoz 3 cerita ni je yg melekat dlm hati..aahaha..tadaaa

No comments: