01 November 2010

Welcome November :)

Hye u'ols .. wuut wuut..

Oktober dah melabuhkan tirai dan harini adalah 1 November .. begitu cepat masa berlalu..harini merupakan..10 tahun genap ku kehilangan Kakak yg tersayang selepas terbabit dengan kemalangan yg meragut 79 mangsa penerbangan SIA SQ006 di Taipei Taiwan pada 31 Oktober 2000...Al fatihah..pada ku darjah 3 dia meninggalkan aku dan family.. well disebabkan selalu gaduh..tp sebanarnya dialah yg paling aku sayang..dia sgt baik dgn semua orang..

Teringat aku time aku demam..dia kejar aku utk mkn ubat..ahha dia tahu umpannya..aku kena amik gambar baru leh mkn ubat :) Hanya dia kakak yg memahami aku..aku rindu dia..aku ingat agi masa minggu pertama dia meninggal..time tu dia still kt Taiwan..mama masih mgecam mangsa kejadian itu..aku mcm xkeruan..sbb sebulan sbelum dia FLight..dia byk habeskan masa dgn aku..xsgka itu adalah yg terakhir..

Aku sedih..dia ramai kwn..ramai jgk anti dia..sama mcm aku..dia cantik sgt..siapa yg penah dtg umah aku..pasti ada nampak gambar dia aku gantung kt umah..


Yg dkt frame tu dia


Ermmmm aku taktahu apa nk ckp lg..aku harap korang yg dtg singgah blog aku ni..dpt sedekah ALFATIHAH buat dia..

No comments: