24 November 2010

Sedih.Teringat.Kenangan !

Aku dan dua org kwn aku , Kecik dan Seha dah lambat..aduhh 1st day dh buat pasai..masuk kelas lewat..yerlaa makk nonn oii kelas 8Pagi..hahahaah nk kejar tren lg kan ? Xke parahh namanya ? Masuk2 kelas duk buat muka penat.. di depan aku dan rakan2 lg bdirinya seorg lecturer yg sempoi gayanya. Ahaaaa hati aku bkata "mesti sporting" :) . Tekaan aku tepat dan benar. Dia mmg sporting gila . Hari ptama kelas , cara dia break our ice "ice breaking" pon berbeza..dia xtanye satu per satu..tp dia buat kami yg btanya..sehingga kini aku pon duk gune cara tu..so sng nk mesra..akan ada gelak tawa pd waktu itu.


Kelas bjln spt biasa , byk pdedahan mgenai dunia filem aku terima pd hari ptama. AMazing..selalunya 1st class mesti sesi kenal2 je..tp kami tak..mcm2 ilmu diberi..aku suka dan aku excited utk belajar..makin hari,kami makin rapat dgn lecturer tsebut..dari seorg guru,btukar mjd kwn..lama2 dh mcm abang/bapa kami dikolej. Byk projek kami buat sama2,aku pon byk peluang bkeje aku dpt dr dia.


Tanpa dia xmgkin resume aku jd 2page , ade 3 lg projek aku xsiap dgn dia..Pokok,Carijodoh.com dgn Jejak Megat. Byk lg aku perlu belajar dgn dia..byk lg ! Projek final kiteorg pon under skrip yg kiteorg buat dgn dia,aku xrasa mereka yg lain setuju utk jwb EXAM..bknnyee producer/director diluar sana nk tgk MARKAH EXAM nanti..dorang nk tgk PORTFOLIO KITA..HASIL KERJA KITA..exam ?? bawak toyol 100% markah kau !..


Semoga usaha kita dlm minggu ni berjaya , nampak tipis..tapi apa2 pon kita berusaha.. kita hanya mampu merancang..Allah dh tentukan segalanya..jln hidup kita..jln hidup lecturer harapan dan kesygan kita ROZINOR RAZALI.


ps : NC structure film pun belum repeat , ermm lepas ni mesti lg byk REPEAT PAPER . Pretty sure , coz I hate EXAMS !

No comments: