09 November 2010

Tersentak !

Wuut wuut :)

Hari2 aku ckp aku ada BF . Hari2 aku ckp dh Clash .
Hari2 aku ngaku bos aku BF aku . Hari2 aku ngaku kawan aku BF aku.
Sampai orang pening mn betul mn salah ..
Masalah btul aku ni ! Sgt bmasalah !
Aku sedar yg aku xsuka menunggu !
Bila aku dh suka seseorang..aku malas tunggu..
Nak je cepat dia ngaku..tp at last MELEPAS !
Bila couple dgn orang lain..aku jd xSETIA x IKHLAS
sebab hati aku menanti yg sebelumnya
Hari ni aku tsentak ! Tbaca sesuatu yg mgukuhkan rasa hati aku
Bahawa selama ini "Dia itu KEKASIH ORANG" ..

Ok pd sesape yg tertipu dgn kes BEAR..maaf! He's nobody pon .. BEAR dlm idop aku n geng2 rapat..we're just Bestfriend :) . Sapa lg ? HAHA FUAD ABG JOGING memang ade yer :p Tp entahla ! Haih hahaha..

Btw sy tahu "dia" dan "awek" dia suka dtg blog sy
Wlaupun xjemput..sy juz nk ckp..Semoga Bahagia..kekalkan prinsip korang
Rahsiakan pd semua tu..~!

Aku xtaw ape merepek dr td..
Cuma yaa aku mmg tsentak..

ps : Satu page penuh dgn maklumat diri seseorg..target baru ! HAHAA

ps lagi : I'm SINGLE but not AVAILABLE !

No comments: