13 January 2012

Adik Ipar ??

Assalamualaikum ,

Hari ini aku terasa indah bak sang suria , Eceeeewaaah :p
Thanks to my love sebab perabihhh duit beli baju utk kegunaan praktikal saya nnt
Ecewaah walaupun gores kad kredit saja :)
I love u so strong Mama , without u I'm nothing .

Okay balik pada topik di atas ..
Sebenarnya aku tak tahu apa demam campak haaakaak aku
Tetibe time dia nak makan dia tanya "eh sape Boyfren kau eh ? Nak gak tahu sape adik ipar aku."

Errrrrrrrrrrr ?? *telan air liuq*

Dengan wajah confident-nya aku bsuara "Mana ada sapalah ! Dok single je mcm biasa"

Haaah ! Haram jadah depa nak percaya aku cakap aku single . Hahaha :)

But da truth is I'm single .. but my heart full with love .
Wah gituuuu kan ? Hahaha ..

Sebenarnya rasa mcm ada benda lagi nak cakap..
Sebab ada beberapa kejadian berlaku arini..
Tapi xbaek kot dok bukak aib orang ..
Cuma rasa macam hang tahu mana betui .. hang pikiaq sdiri kan :)

Assalamualaikum .

No comments: