04 January 2012

A Dedication for Norbaini Baharudin :)

Assalamualaikum ,

Oklah hari ni kebosanan aku tahap yang tak dapat di bendung lagi .. online makan tido .. entah apa nak jadi dengan hidup aku . Hahahah :)

Di sebabkan kebosanan tu , aku pergi melawat followers twitter aku yang jarang bertegur sapa dgn aku .. err senang citer mungkin dorang pon tak sedar dorang follow aku .



So aku juz saying hye la konon2 dekat dorang , errr pastu .. aku bertemu dengan insan ini dekat Tweet .. saja masuk blog dia .. sekalik bagaikan tercungap aku melihat blog aku ada bersama nama blogger yang dasyat .. Zahiril Adzim , Hanis .. perghh aku cuak 15minit tengok . Hahaha :)




Buat awak , terima kasih sebab sudi follow tweet saya . Sudi follow blog saya . Saya tak best macam mereka yg awak follow tu . Saya suka marah2 je dalam blog . Saya suka lepas geram je dalam blog . Saya tak reti guna blog .. ehh ? Hhaha :)

Apa2pon thanks .. lepas ni rajin2 la tegur saya dekat tweet .. tak de la saya meroyan sorang2 dekat tweet tu :)

And paling penting , saya mintak maaf sebab saya tahu saya rajin semakkan timeline followers saya . HAhahha :)

Oklah tu je .. bye Assalamualaikum.

No comments: