21 January 2012

Kasih Adik buat Abang :)

Assalamualaikum ,

Sebulan Sebelum , Jumaat 20 Jan 2012

Me : Mimpikan abang. I miss you . Jumla jumpe abang . *share gambar*
Abang : Panjang umur kita jumpe adikku.

Seminggu Sebelum , Jumaat 20 Jan 2012

*Hati ini sering berdebar tak tentu pasal*

Me : Abang jomla jumpe . Naak sangat jumpe abang laa . Majuk kang .
Abang : Alaa janganlah majuk. Okay mcm kita janji dlu.. abes study kita jumpa okay?
Me : Okaaay ! Nite Abang.
Abang : Nite sayang. Sweet dream . Smile .

Hari Kejadian , Jumaat 20 Jan 2012

Dalam Stor DBP , briefing utk pementasan #AkuManusiaBerdosa

Kak Dira : *Sambil tgk Twitter* "eh al-fatihah??Izwan Pilus?? Penuh timeline mak nyah."
Me : *mental block seketika* SMS Seha utk dptkan kepastian. Dan terus silent phone takut kebenaran akan mganggu kerja aku.

Tamat pementasan..baca semua SMS.. Kaki terus lemah longlai..debaran yang terasa selama seminggu ni tiba2 ilang begitu saja. Baru kini aku faham. KALAUlah aku GIGIHkan diri bertemu dengan dia sendiri,walau di hospital..pasti aku tak rasa ralat sebegini. Aku sememangnya ralat kini.

Abang ,

Atie sayang abang. Sayang sangat dekat abang . Kita bertengkar , kita bergurau , kita .... , kita ...... .. semua moment tu tersemat dalam hati ni. Abang ingat lagi tak 1st time kita jumpe ? Haha ..

Abang , Atie dah tak mampu nak menulis . Cukup sekadar abang tahu , atie sayangkan abang dan atie sangat rasa kehilangan dengan pemergian abang .

Thanks kawan2 prihatin yang sampaikan salam takziah pada diri aku , walaupun aku bukan ahli keluarga kandung dia..ahli keluarga terdekat dia .. tapi hati kami bersatu utk menjadi abang dan adik.

Aku tahu aku sedang lemah.. harap esok aku kembali kuat. Insya'allah.

AL-FATIHAH .

Assalamualaikum.

1 comment:

Edzlin said...

Salam Takziah..Al-Fatihah.