11 January 2012

Baru & Tips Hilang Marah dari Adinda Atie :)

Assalamualaikum ,

BARU

Amacam omey tak atas tu ? Haha thanks my fren Jesse Jeremy Joy utk gambar yg d Snap pada tahun lepas dan di godeh2 oleh abg ku ShahRiezal :) Xreti nak wat blog jd omey mcm Dr.Totin .. jadi gini pon okey dop ? Kih2 .. sekali sekala dok syok sendiri .

Tips Hilang Marah dari Adinda Atie

Kih2..confirm tak pcaya Adinda Atie yakni aku ada tips hilang marah ? Hahahaa..padahal aku kalau marah confirm carutan supernova keluar..isk2 tak dah kot??Errrr

Ceritanya begini tadi ****blaaaaaa********** off record sape yg tahu je tahu la erh?? Malas nak bukak aib orang.. so terjadila kemarahan yg sgt supernova dari aku..memang tak dapat control la..selamat Mama yg drive..kalau aku drive memang tiang smua aku langgar.

Lama sket aku mula lega sbb dok istighfar byk2 dalam hati..dok pujuk hati suruh sabar..legaa la cket..sampai rumah..tukar baju semua..terasa diri ni mcm dok marah lg..sebab main campak je baju masuk bakul..ahah :)

Turun bawah masuk dapur..terus senyum..bukan nak makan..tapi banyak benda leh lepas geram..errr opss opss bkn baling pinggan mangkuk yee ? Jgn amalkan .. bukak air paling besar..amik pinggan periuk belanga yg kotor semua basuh laju2..sental kuat2..sekuat hati..lepas geram..ahahaha.. abes licin smua..amik sabun..cuci singki lak..haaaameeeek kauuu :) Hahaha .

Jadi begitula utk lepas geram..muahahahahaha :) Nanti cuba la eh ? Hhaha

aSsalamualaikum .

No comments: