09 January 2012

Alhamdulillah , Peace KLMU :)

Assalamualaikum ,

Alhamdulillah , Alhamdulillah , Alhamdulillah ..
Entah berapa kali aku ungkapkan kata2 itu dari saat pertama membuka soalan 3D ANIMATION sebentar tadi , kertas Exam TERAKHIR utk aku sebagai pelajar Diploma. Alhamdulillah kerana semua yang aku baca saat2 akhir sebelum tido dan dalam tren masuk..mungkin ada yg aku xjawab.. keh2 tapi aku syukur sebab aku mengunakan kertas yg dberi sebaik mgkin.

Sekali lagi alhamdulillah kerana projek 3D aku dah selamat aku hantar..jadinya hati aku kini tenang tiada assignment tertunggak atau apa2 dah. Menanti keputusan je nanti.Tersenyum aku tak henti bila tamat saja exam tadi. Sempat tolong kawan yg ada masalah nk wat 3D tadi..heee tak salah mbantu orang :)

Raya syukur sgt sbb setelah 4 kolej aku merantau,akhirnya aku berjaya tamatkan pembelajaran aku disini. Terlalu banyak memori suka duka aku dekat sini. KLMU, pasti semua yg penah blajar disini akan kata benda yg sama .. lecturer okay tapi management kureng .. ape2pon Thanks KLMU :)

Rabu ni nak gi interview practical..tapi surat kolej tak de..cessssssssssssss!!!

Harap2 dpt surat tu before rabu ni..wuaaaaaaaaaaaaaa :(

****Excited,happy,sad********** macam2 lagi :)

Oklah assalamualaikum.

No comments: