04 October 2011

Assignment : Menangis , Seseorang = Tersenyum :)

Wuut wuut ,

Hebat tak tajuk ? Hahahaha . Oklah ekceli seharian ni aku sgt down with ada satu assignment ni..ekceli group assignment..well biasala kan ? Group tak semestinya semua 1 kepala n sng ikot kata kita..before dis..my group smua my geng je..so sng nk lead and dorang phm ape je kita ckp sbb style sama..bengong n pending sama2..tp bile keje dgn org lain..mgkin benda tu buat aku stuck..sampai aku rasa...arghhh oh no..menangis sampai penat..hahahaha..padahal if keje btul2..benda tu jd mudah sbnarnye.. *nanges lg* HAHAH..

And ada seseorang ini kembalikan senyuman aku..pd waktu aku sdg menangis dan mgamuk dkt status FB..actually dia baru add aku dkt FB..eventho aku wall say thanks sbb add pon dia xreply..tp tibe2 dia inbox mcmni..

"assalamualaikum , saya tahu awak terkejut dgn inbox saya .. just 1 saya nk cakap dekat awak , bila orang beri kepercayaan pada kita .. kita perlu bangga dan yakinkan pada orang kita memang boleh . Jangan buat orang kecewa dengan kita , tak per kalau kita yang kecewa , kita yang sakit , kita pedih .. tapi jangan tunjuk dekat orang . Awak delete status awak marah kawan2 awak tu , tak elok biar kita sakit sorang ok awak ...blaaa2 blaaaa2 blaaa (rahsia..penuh page penat nk scroll sbnarnye)"

So sejak dr tu..aku dok blas msg dia..and sampai hari ni..dia masih cube kembalikan senyuman aku..dan akhirnya dia bjaya dgn ada 1 pkara dia nasihatkan dkt aku.. dan kebetulan tibe2 kwn2 aku bsuara utk assignment..so xde la mcm sorang dua je semangat kan ? HAHAH ..

Thanks kt awak , dan kwn2 yg sama2 pening kepala dgn sy.. thanks jgk pd kwn2 yg tpaksa melayan MEROYAN saya..dan pending saya yg tahap xdpt dkawal lg HAHAH..

Okla...tonite mybe stay dkt Sentul..

No comments: