13 October 2011

Lepas Geram !!

Wuut wuut ..

Hak2..sape2 yang ada Facebook aku mesti tercengang baca status aku tu kan ? Pernah nampak aku mengamuk macam tu ? Muahahahaha .. tu nama dia lepas geram..ni pon tak habis lagi..nak tambah lagi ni..

Tapi aku masih ada SIFAT nak JAGA AIB orang...

~ Aku bukan jenis HIPOKRIT..tak suka TAPI LAYAN..kalau aku benci..aku tunjuk.. aku tanak dekat SI POLAN A aku cakap aku benci kau..tapi belakang POLAN A..aku layan kau..tu bukan aku..dan aku memang tak boleh bergaul dengan orang macam tu..sebab HATI aku akan SAKIT.. ~

~ Kalau nak suruh aku cerita semua..dari pihak A dgn Pihak B..korang sesama korang yang akan kecewa..tapi ada aku buat ? Xde..!! Aku diam..aku x amik port..tapi sial sgt korang tu..nk kecoh psal aku tu kenapa ?? Letak status bagai..pukimak kau lah ~

~ Nak mengamuk berlarutan apehal ? Nak dendam2 apehal ?  Aku dah DIAM..malas amik port..kau saja nak cetus kemarahan aku .. lancau kau lah ~

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeee babiiii babii babiii ... tahap kesabaran tak leh gi dah ni... grrrrrrrrrrrrrrrrrr !!

bUhbbyeeeeeeee... kan betapa PUAKA dan PUKIMAK nye kau..aku xsuruh baca pon BLOG aku..kau baca pehal ??

No comments: