21 October 2011

Youth Filmaker Forum 2011

Youth Filmaker Forum 2011
Venue : FINAS
Date : 20 Oct 2011

Terdapat beberapa buah IPTA/IPTS yang terlibat dalam Forum ini. Dan kami dari KLMU tidak ketinggalan.Aku bukan nak laporkan apa yg terjadi dari A sampai Z sebab aku bukan blogger tegar yang ingin bagitaw korang ape yg tjadi.erhh ape aku ngarot ? Hahahah

Well I meet my old friend..mcm xsgka eh kau filmaker jgk ke ? A'ah aku pelajar komunikasi UUM..oh aku UiTM..macam perghhh T_T .. peh2 ada tjumpe jgk my so called Abang AC..kenal from errr KRU maybe ? Long story to share pon..juz skang dia jaga Diana Dianelle eh ? Hahah..so ada citer2 psal praktikal dgn dia..hek2 :)

I meet my abg Syafiq jgk.. :)) hAppy tahap gigaaaa KLCC..sebab mcm dh lama giler juz on9 sesame gitew kan ;p Finally dpt jumpe..pas2..jumpe Abg Jasz..which is aq xprasan pon dia but dia notis n prasan aku..dh balik umah check FB baru prasan sape dia HAHAHAH..funney lak rasa..

I meet En.Ajin..I meet Eric..err oh ok Eric dari jauh je haahah..maybe dia xcam or so called sombong ? Don't know larh ! Hahahahah :)

Sedikit kandungan forum..aku hanya mbuka mata dan minda pada session ke3 sje sbb it;s forum bukan presentation..Hahaa..session 1 and 2..boring..err sgt boring..sampai aq tkelip2 dh mata..hahahaha :)

Oklaa ahmad idham kata "Orang seni itu berjiwa sensetif." Peace ;)

To haters ; U're so annoying ! Hhaha

No comments: