26 October 2011

ISNIN , 24 October 2011

Wuut wuut ,

Hari ni aku dlm mood yg sgt rajin sebenarnya nak update blog..so aku akan share ape yg patutlaa yer ? Hik2..

Isnin aritu..aku ada talk with head of practical placement KLMU..kira budak2 final year broadcast n arkiteklah..hik2 terasa mcm bdk2 arkitek mcm sibling broadcast lak bile tetibe dok satu room sesame..ok cut it off ! Hahahaah..

Eh jap..stalker..wut re doing here ?? Ohh lupe..rinduuu letteww..xpe2..ok je :) Sy open minded..Hahahahahah..

Time talk tu sgtlaaaaa hepi dlm hati sbnarnye..without knowing da reasons..sbb bile blah luar..mata dh berair ngantuk..ahahahah :)

Dia ckp psal how important english in industry..tjuk benda2 penting yg kena ada Resume kita..so Jumaat ni ada lg talk..dia suruh buat resume utk discuss ape yg xlgkap..fuhhh selamat aku dh gedik buat time sem lepas lagi hahaahahah :)

So xde la penat lelah nk buat kan kan kan ??? Hekk2..

Just risau psal english dlm resume tu je nnt..arap2 dia xbebel pjg nnt..lalalala..dia bebel pon xperlaaa..nk wat camne..ahhahaah

Ohhh pas abes talk tu..ada kelas 3D..xpenah2 aku masuk kelas 3D dgn hati yg tenang..but dat day rasa tenang je sbb keje dh siap..hahahaa..ohhlalala tutorial 3 xbuat lg sbb ada 20video utk drujuk..daaaayummmmmmm !! Matilerrr..mesti lg Dato CT lg hahahahaha :))"

Eh oklaaa next entryyyyy...hik2 :)

No comments: